Kliendiuuring aitab mõista, millised on organisatsiooni poolt pakutud toote või teenuse omadused kliendi silmis ja kui rahul nendega ollakse. Kui olulisena tajub klient toote või teenuse eri külgi ning millised neist on kõige olulisemad ja mida peaks selle juurde arendama?

Kliendiuuringu metoodika töötame välja koostöös kliendiga toote või teenuse võtmetahkude kaardistamiseks: 

  • kas toode või teenus on uuenduslik ja vastab kliendi kasvavatele ootustele? 
  • kas toodet või teenust arendatakse vastavalt tagasisidele? 
  • kas toote või teenusega seotud inimesed on kättesaadavad ja neilt saadavat infot on lihtne kasutada? 
  • kas toote või teenusega seotud töötajad on pädevad ja nende töö kvaliteetne? 
  • toote või teenuse soovitusindeks. 

Kontakt

Meelis Pihlamäe

uuringute vanemkonsultant

Deniss Kovaljov

uuringute spetsialist

Küsi meilt