Eesmärk: protsessi käigus aitab coach välja töötada konkreetsed tegevused ja sõlmida kokkulepped kahe juhi või spetsialisti vahelise koostöö parandamiseks. Protsessis keskendutakse esmalt sellele, mis koostööd häirib (ilma tagamaade ja põhjuste arutamiseta) ja liigutakse konkreetset ajaraami arvestades tegevuste väljatöötamise ning kokkulepet sõlmimise juurde, mis dokumenteeritakse. Edusammude järgmiseks on vajalikud 2-nädalase intervalliga jätkukohtumised (30 min), mida võib läbi viia coach või juht.
Formaat: tulemuse saavutamise ja töö alustamise eelduseks on osapoolte valmidus koostöö parandamise nimel tegutseda. Protsess koosneb järgmistest sammudest:
- Tripodi coach kohtub tellijaga esmase tellimuse täpsustamiseks, sageli kaasatakse kohe konflikti osapoolte juht. Reeglina toimub esmakohtumine Teamsi keskkonnas. Kohtumisel täpsustatakse asjaosalised, taust ja ootused tulemuste osas. Kui tellimus on kindel, lepitakse kokku ka protsessi üksikasjad – toimumise aeg ja koht. Coach nõustab juhti, kuidas edasisi samme osapooltele tutvustada.
- Tripodi coach kohtub asjaosalistega individuaalselt konflikti lahendamise valmiduse hindamiseks.
- Konflikti lahendamise protsess (4 tundi, kohapeal), mille käigus läbitakse ajakava järgides kolm etappi:
- mis meid koormab,
- meie tegutsemisala,
- tegevusplaan
- Tegevusplaani elluviimist ja kulgu jälgitakse kokkulepitud perioodi jooksul (näiteks 1 kuu) iganädalaste 30-min kohtumiste abil. Kohtumisi viib läbi võimalusel juht.
- Edu hindamine. Toimub 2–3 kuu pärast, kestusega 1 tund. Koos osapooltega vaadatakse üle, millised tegevused on ellu viidud ja tähistatakse edusamme. Käsitletakse tekkinud takistusi ja arutletakse, kuidas edasi liikuda.
Väljund: koostöö paranemine.